Service

Onderhoud en reparatie

Voor onderhoud en reparaties kun je terecht bij een officiële dealer van de leaseauto. Lees hier meer over de onderhoudsinterval en over het maken van een afspraak.

Banden

Lees hier alles over de seizoenswissel van je banden en over het vervangen van versleten banden.

Schade

Bij schade aan de leaseauto wil je graag snel geholpen worden. Wij streven naar snelle hulpverlening en een vlotte afwikkeling van de schade. Lees hier meer over wat te doen bij verschillende soorten schades.

Hulpverlening

Bij pech, schade of diefstal is onze alarmcentrale 24 uur per dag, 7 dagen per week te bereiken via +31 40 242 10 00.

Vervangend vervoer

Kun je door onderhoud, reparatie of schade tijdelijk niet in de leaseauto rijden? Wij doen ons best om je zo snel mogelijk weer mobiel te krijgen.

Verzekering

Benieuwd hoe de leaseauto verzekerd is? Hier lees je welke schades onder de dekking vallen en of er een eigen risico verschuldigd is.

Diefstal

Lees hier meer over hoe te handelen bij diefstal van de leaseauto.

Bekeuringen

Heb je een bekeuring ontvangen? Lees hier wat de juiste wijze van betalen is. Ook leggen we uit hoe je bezwaar kunt maken.

Brandstofpas en declaraties

Met een brandstofpas kun je vrijwel overal in Nederland (en in het buitenland) tanken en een elektrische auto opladen. Driessen Mobility Lease geeft brandstofpassen uit van MultiTankcard. 

Einde contract en auto inleveren

Loopt jouw leaseovereenkomst binnenkort af, dan moet de auto worden ingeleverd. Hier lees je hoe de inname van de auto en de eindinspectie in zijn werk gaan.

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over ons aanbod leasevormen of over de leaseovereenkomst? In deze rubriek vind je het antwoord op de meest gestelde vragen.